.308 Lataukset teillä?

Aloittaja JpL, lokakuu 11, 2005, 15:51

« edellinen - seuraava »

JpL

Pieni kysely:

Kun lataatte itse .308 - kaliiperiin patruunoita 12 gramman Scenarein, mitä ruutia käytätte ja kuinka paljon?
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

SO

Tuolla on jollain ollut samanlaista tiedonjanoa...

http://www.takilta.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=786">http://www.takilta.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=786

Mahtaisiko sieltä jotain vinkkiä löytyä?

:wink:

JpL

Hieman  :wink:

Latasin kuitenkin noilla, ja ei oikein nappaa vielä.

Joudun siis käyttämään N150 ruutia - muuta ei ole ja kaikki hyvät löytyy yleensä tällä.
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

Homer

Lainaus käyttäjältä: "JpL"Hieman  :wink:

Latasin kuitenkin noilla, ja ei oikein nappaa vielä.

Joudun siis käyttämään N150 ruutia - muuta ei ole ja kaikki hyvät löytyy yleensä tällä.

Miksi sitten kyselet muista ruudeista, jos joudut tuota käyttämään? Eikö aika riitä omiin latauskokeiluihin?

JpL

Riittää. Niinkuin aiemmin olen useasti maininnut, käytän täältä saatavia tietoja useammille meidän porukan kaverille ja etsin latausta useammalle. Itse omistan tällä hetkellä vain purkin N150-ruutia ja se kuuluu minulle itselleni, parasta, millä ainakin tähän mennessä osuntaa on löytynyt omissa aseissani.

Turha ruveta minulle rähjäämään saitin käytöstä, näille kyssäreille on käyttöä ja kyllä kysymykseni ovat asiallisia, jos jotkut menee toiston tiliin, sille en voi aina mitään. En tietenkään halua ärsyttää, ymmärtänette varmaan?

Homer

Lainaus käyttäjältä: "JpL"Riittää. Niinkuin aiemmin olen useasti maininnut, käytän täältä saatavia tietoja useammille meidän porukan kaverille ja etsin latausta useammalle. Itse omistan tällä hetkellä vain purkin N150-ruutia ja se kuuluu minulle itselleni, parasta, millä ainakin tähän mennessä osuntaa on löytynyt omissa aseissani.

Turha ruveta minulle rähjäämään saitin käytöstä, näille kyssäreille on käyttöä ja kyllä kysymykseni ovat asiallisia, jos jotkut menee toiston tiliin, sille en voi aina mitään. En tietenkään halua ärsyttää, ymmärtänette varmaan?

Ei täällä kukaan mitään rähjää, joten hengitetään vaan kaikki vapaasti nenän kautta ilman pyöreitä esteitä.

Kai täältä pitää sitten löytää jokaiselle kaverille oma lataus. Onnea valitsemallasi tiellä :)