6,5x47 Lapua

Aloittaja Mehtäläinen, maaliskuu 30, 2006, 19:22

« edellinen - seuraava »

Perkeleen_Luoma

Oliko sulla joku hämminki niiden kaulojen kanssa? Mulla ei ainakaan ollut uusilla hylsyillä mitään ongelmaa ladatessa tai käynnissä.

Suuviisteet ovat ainoat hylsyn puljaamiset mitä uusille olen tehnyt.

Holkkeina forster ultra mikro-luoditin, Lee Collet Die-kaulasuppari ja Redding body die.
If you haven't failed, you're not trying hard enough.

H8machine

Sinne  Forsterin holkin sisuksiin ilmestyi kohtalainen märsti, mikä jätti jäljen luoteihin. Tehtaalta sanoivat että:

Assure the cases do not have excessive neck tension. Often times brand new brass can have excessive neck tension and needs to be resized using an Expander Ball prior to reloading, it can also be riddled with burrs that should be removed as well.

Perkeleen_Luoma

Lainaus käyttäjältä: H8machine post_id=85241 time=1504384167 user_id=4284
Sinne  Forsterin holkin sisuksiin ilmestyi kohtalainen märsti, mikä jätti jäljen luoteihin. Tehtaalta sanoivat että:

Assure the cases do not have excessive neck tension. Often times brand new brass can have excessive neck tension and needs to be resized using an Expander Ball prior to reloading, it can also be riddled with burrs that should be removed as well.

Ok, olisko ollu sit vaan purseet kiusana. Mulla ei ainakaan luoditus vaatinut poikkeavia määriä voimaa. Hylsyissä tuskin niin huimia eroja on erienkään kesken.
If you haven't failed, you're not trying hard enough.