Mitä ostit tänään itsellesi, ase aiheinen juttu.

Tällä keskustelualueella on tarkoitus käsitellä vain tarkka-ammuntaan liittyviä yleisiä asioita. Asiattomat viestit poistetaan.
FINZKI
Chairborne rating
Chairborne rating

Re: Mitä ostit tänään itsellesi, ase aiheinen juttu.

Post by FINZKI » Sun Feb 25, 2018 9:47 am

Kiinni jäin, anteeksi epärehellisyyteni, olisi kai pitänyt heti esitellä itseni ja kertoa että olen töissä aseliikkeessä
Mutta suurin into kirjoitella tänne foorumille ei ole raha tai työn puolesta kirjoittaminen, vaan palava into lajia kohtaan.
Joten nyt kun tiedätte kuka olen ja anteeksi pyydän mitä nöyrimmin, niin toivon että voin jatkossakin keskustella asiaoist asioina täällä, vai joko tässä on roviota lähdettävä kasaamaan?

Koheltaja
Chairborne rating
Chairborne rating

Post by Koheltaja » Sun Feb 25, 2018 10:00 am

Ei tässä mitään noitavainoa olla tekemässä mutta rehellisyys on se millä pitää olla liikkeellä, piirit on pienet ja erilaisia milikuvia syntyy joiden perusteella porukat tekee johtopäätöksi, varsinkin kun kirjoitukset on olleet usein aika läpinäkyviä. Kaikilla meillä on opittavaa ja polvet pitää kolistella muutamaan kertaan kivikkoon, nyt porukat tietää missä mennään ja tekee omat päätökset onko tämä hyvä vai huono asia. Mun tuleviin hankintoihin näillä ei ole mitään merkitystä vaan ostan edelleen sieltä mistä tuotteen löydän saatavuuden ja hinnan osalta.
I'll be back...

Ile__

Post by Ile__ » Sun Feb 25, 2018 10:21 am

Ite oon ostanu SAR:lta yhen pyssyn ja oisin ostanu toisenki jis Remes ois saanu niitä setorilta maahan.
Hyvät kokemukset Joensuun SAR kaupasta muutenkin.
Ja Finzkin kanssakin on hyvin kaupat toiminut.

LSa
Hallituksen jäsen

Post by LSa » Sun Feb 25, 2018 10:30 am

FINZKI wrote:Kiinni jäin, anteeksi epärehellisyyteni, olisi kai pitänyt heti esitellä itseni ja kertoa että olen töissä aseliikkeessä...
Pitää moderaattorinäkökulmalla pohtia mitä asialle tehdään.

Onko joku ostanut SAR:lta jotain FINZKI:n juttujen perusteella - ilman, että on tiennyt hänellä olevan kytköstä kyseiseen liikkeeseen?

LSa
Hallituksen jäsen

Post by LSa » Sun Feb 25, 2018 10:41 am

...tai häneltä yksityisesti jotain SAR:n valikoimasta tuttua, käyttämätöntä tavaraa?

hpa

Post by hpa » Sun Feb 25, 2018 10:52 am

LSa wrote:
Sun Feb 25, 2018 10:41 am
...tai häneltä yksityisesti jotain SAR:n valikoimasta tuttua, käyttämätöntä tavaraa?
Olen ostanut FINSKI:ltä tavaraa yksityisesti. Ei mitään hajua löytyykö tavaraa SAR:n valikoimista vai ei . Tavara oli käytettyä ja hinta reippaasti alle kaupan hinnan.

Tällä palstalla on useita yritysten edustaja. Vaikea sanoa ovatko sitä vuosien varrella tuoneet julki vai ei?

LSa
Hallituksen jäsen

Post by LSa » Sun Feb 25, 2018 10:59 am

Kuten huomasit, FINZKI:n tunnus on edelleen käytettävissä, ilman lukitusta tai muuta keulimistä. Jos kaveri itse kertoo jääneensä kiinni epärehellisyydestä, niin onhan se foorumin ylläpidon parempi selvittää onko epärehellisyys tuottanut jollekin ongelmia.

Kaikkihan me ollaan jossain töissä ja iso osa meistä on joskus saanut etua joltain firmalta. Tarkoituksellinen harhaan johtaminen olisi jo hieman enemmän. Mä en usko, että esim. sponsoroitu kilpailija kutsuisi itseään epärehelliseksi, jos kertoo käyttämistään tuotteista, oli se sponssisuhde muiden tiedossa tai ei.

FINZKI
Chairborne rating
Chairborne rating

Post by FINZKI » Sun Feb 25, 2018 1:05 pm

Ainut valhe on ollut se, etten kertonut olevani aseliikkeessä töissä, josta olen ostanut omalla rahalla tuotteet, ilmaisiksi en mitään ole saanut, enkä rahan toivossa mitään ole täällä esitellyt.

Olen myös mainostanut täällä yrityksiä, joissa en ole töissä enkä saa mitään bonuksia kun heidän yritystä tai tuotetta olen mainostanut.

Ja mitä olen täällä myynyt, on ollut minun omaisuutta, ei firman.

Ja mitä olen myynyt, on ollu takuulla toimivaa, mitään rikkonaista tuotetta en ole myynyt tai jotakuta huijannut.

Foorumin käyttäjänä jos jotakin olen ostanut ja kuvan laittanut, tai kertonut ostosta ja porukka kysynyt, mistä hommasti, niin eihän se ole vale jos kertonut olen mistä sen olen ostanut?

Alun perin en halunnut kertoa mistä tulen ja kuka olen, koska halusin suojata identiteettiäni, mutta nyt se tuli julki.
Ja ketään en täällä ole loukannut, jos joku jostakin loukkaantunut on, kuten nyt tästä niin syvimmät anteeksi pyyntöni esitän.
Jos mahdollista ja saan jatkaa foorumilla, niin edelleen olisin se sama finzki jolla on into tähän lajiin ja laitteisiin, enkä aseliikkeen edustaja, olen vain työntekijä joka myös harrastaa kuten tekin.

ssg69

Post by ssg69 » Sun Feb 25, 2018 2:18 pm

Ja onkohan tämän ketjun keskustelu käyny rönsyilemään alkuperäisestä aiheesta...?

Sent from my iPhone using Tapatalk

marko

Post by marko » Sun Feb 25, 2018 3:04 pm

Tuli hommattuu Eberlestock Mini Me kun halvalla sai.

Locked