Hirvilailliset lämpötakit?

Aloittaja JSR, marraskuu 12, 2024, 08:13

« edellinen - seuraava »

JSR

Lämmintä "hirvillaillista" takkia olen miettinyt, ja tämä tuli mieleen:

https://www.menshirtssales.com/swedteam-ridge-thermo-classic-m-desolve-fire-takki/

Tuo verkkokauppa näyttää myyvän ko. Takkia todella edullisen hintaan, vrt kaikki Suomen kivijalkakaupat 289€. Vaikuttaa "lian houkuttelevalta" ollakseen totta...

Tokihan lämpötakkeja on kaapeissa, ja liiviä saa päälle myös, mutta kyselenpä silti kokemuksia, mitä porukoilla on tämänhetkisestä tarjonnasta käytössä ja mitä olette niistä pitäneet?

Halu ja tarve kun tunnetusti kaksi täysin eri asiaa 😂😂

HJu

Olisin aika varovainen tuon sivuston kanssa. Eivät näytä että kyseessä olisi edes alennusmyynti. Olen törmännyt mm. Norronasuomi.com:iin joka on huijaussivusto vaikka onkin aika hyvin suomeksi käännetty sivusto.

Takki on varmaan hyvä mutta noin halpa hinta hälyttää kyllä hälytyskelloja. Normihintahan sille Suomessa on 289-299e.

En ostaisi tuolta mitään. Origoprolla on oranssinen sissitakki jonka kääntöpuolella on joko M05 tai lumikamo jos oranssi taukotakki kiinnostaa..
Terveisin,

HJu

Jokke Espoosta

Huonosti konekäännetyn oloinen sivusto ja viimeistään varmaan yhteystiedoista löytyvä osoite riittää perusteeksi jättää tämä liike väliin...

LainaaOsoite
21 Midway Road
Fort Smith , Suomi
72908

Kyllä näitä kusetuskauppoja näyttää nettiin ilmestyvän, ja hiukan pitää näköjään katsoa mistä tilaa...
Trying is the first step towards failure
-Homer Simpson

HJu

Ja se oikea riskihän ei ole se menetetty 99e plus postit vaan se luottokorttinumero ja sen tiedot. Korttilaskun suuruus voikin yllättää.
Terveisin,

HJu

kesanto

Minulla on Swedteamin takki ja olen tykännyt. Lämmin on pakkasilla ja erittäin näkyvä värisävy. Hyvät taskut.

Ainoa huono puoli on, että huolimattomasti takin sisäpintaa vasten valittu materiaali natisee ikävästi. Mutta kun vain muistaa testata ja valita lähtiessään oikein alusmateriaalit niin takki on passissakin äänetön.

Nyt kun tulee taas BF alennukset niin kannattaa katsella niitä. Esim. https://www.ruoto.fi/fi/metsastys/metsastysvaatteet-ja-kengat/metsastystakit-ja-liivit/miesten-metsastystakit/c/650102/?page=1&s%5BorderBy%5D=DISCOUNT&s%5Border%5D=DESC

Ruodon suhteen suosittelen käymään mieluiten paikan päällä liikkeessä asioimassa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

JPu

"metsästykseen osallistuvien on käytettävä... Oranssia tai oranssinpunaista väriä on oltava vähintään kaksi kolmasosaa vaatteen ja päähineen näkyvästä pinta-alasta."

Hirvi on periaatteessa värisokea, jos ei rahaa halua käyttää, ostaa oranssia kangasta tuon 2/3 vaatteen pinta-alalasta ja taitelee (ompelee) sen mihin tahansa mukavaan vaatteeseen vähän kuin "röllit" maastopukuun ta-hommien takia, niin täyttää vaatimuksen ja ei maksa paljoakaan. Pakkoko sitä on valmiita varusteita ostella, jos voi itse tehdä paremman ja halvemmalla?
JPu, TRG-300LM ja pari muuta